SİTENİZİN DEĞERİNİ HİÇ MERAK ETTİNİZ Mİ?
17 Kasım 2011 Perşembe by Alara in Etiketler: ,



Sitenizin değerinin ne kadar olduğunu hiç merak ettiniz mi? Ben merak ettim ve bir araştırma yaptım. Bu araştırma sayesinde sitenizin tahmini değerinin ne kadar olduğunu öğrenmenize yarayan bir çok site buldum.

Ancak size bu sitelerin isimlerin vermeden önce sitenizin değeri hesaplanırken neler göz önüne alınır onlardan bahsetmek istiyorum.

1- Sitenizin günlük, haftalık, aylık tekil ve çoğul ziyaretçi sayısı ne kadar çok ise değeri de o derece yüksektir.

2- Sitenizin reklam geliri ne kadar yüksekse yine değeri de yüksek olacaktır.

3- Pagerank değeri, dmoz kaydının bulunması, alexa değeri ve pagerankı yüksek sitelerden elde edilen backlink sayısı değerini önemli ölçüde etkiler.

4-Alan adının akılda kalıcı olması, sayfa sayısının çok olması ve güncel olması değeri olumlu yönde etkileyen diğer nedenlerdir.

Aşağıda sizlerle paylaştığım sitelerin ilgili kutucuklarına sadece sitenizin adresini yazarak, sizde sitenizin mali değeri hakkında tahmini bir rakam öğrenebilirsiniz.

http://bizinformation.org/ - Sitenizin mali değeri yanında günlük ziyaretçi sayısı ve günlük gösterilme sayısını de öğrenebilirsiniz. Ayrıca size verdiği kodu sitenize ekleyerek, ziyaretçilerin sitenizin değerini öğrenmesini sağlayabilirsiniz.

http://www.valuemyweb.com/ - Sitenizin mali değeri size mail olarak geliyor.






  1. :) şimdi denemek isterdim fakat:D sitem çok yeni olduğu için pek birşey edeğeceğini sanmıyorum:D

    Çok yararlı bir konu çok teşekkürler..

  1. ₤ 20 930,64 ediyormuş.

Yorum Gönder