BLOG YAZMAYA NASIL BAŞLADIM..
23 Nisan 2011 Cumartesi by Alara in Etiketler: , ,

Bugün sizlere blog yazmaya nasıl başladım ondan bahsetmek istiyorum. Ben hiç bloglarla, köşe yazarlarıyla ilgilenmezdim, ta ki o maile kadar...

Bir gün yazı yazarak para kazanabilirsiniz şeklinde bir mail geldi. Bu mail resmen benim hayatımı değiştirdi.

Bu maili inceledim, bu konu hakkında 2 ay nette araştırma yaptım, birçok kişi bu işi yapıp para kazanıyor, ben neden yapmayayım dedim ve bende bu işe girmeye karar verdim. Evet bilgisayarım iyidir, ancak bu konuda yetersiz olduğum için ilk önce Çağatay Berker'in Kazanç Sistemi adlı kitabını aldım. Bu kitabı okudum, inceledim ve uygulamaya geçtim. Kazanabilmek için blog oluşturmak ve düzenli yazı yazmak şarttı. Bende Çağatay Beyle iletişime geçtim. Sağolsun onun yönlendirmeleriyle bu bloğumu oluşturdum.

Blog oluştu, sıra geldi yazı yazmaya.. Düşün, düşün yazacak bişeyler bulamadım. Daha sonra yaptığım işleri, aldığım kitapları anlatarak yazmaya başladım. 

Ve bugün bloğuma girmiş, incelemiş olan 5900 kişiye çok teşekkür ederim. Zamanında ne yazsam, nerden başlasam dediğim bloğuma hergün girmezsem, gün aşırı yazı yazmazsam içim rahat etmiyor. Neyse artık bloglarımızda açıldı. 

Yeni yazılarımda sizlerle görüşmek üzere, yorumlarınızı bekliyorum..


Yorum Gönder