İNTERNETTEN NASIL PARA KAZANILIR?
22 Nisan 2011 Cuma by Alara in Etiketler: , , ,

Evde oturduğunuz yerden para kazanabilirmisiniz? Cevabı tabiki evet. Bunu da internet aracılığı ile yapacaksınız.


Peki bu nasıl olacak? İlk önce inanmak ve sabır ile olacak. Bu işten para kazanabileceğinize inanmalısınız ve sabırlı olmalısınız.

Eğer hedefiniz ayda 10 tl gibi bir rakam kazanmak ise; mail okuyabilir, reklam izleyebilirsiniz.
Eğer hedefiniz ayda 100-150 tl gibi bir rakam kazanmak ise anket doldurabilir, pts siteleri ile ilgilenebilirsiniz.

Ancak hedefiniz ayda en az 500 $ ve üzeri kazanmak ise o zaman sizin affiliate marketing işine başlamanız gerekmektedir.

Affiliate marketing yani kısacası komisyonculuk işi ile kendinize iyi bir gelir sağlayabilirsiniz.

Affiliate marketing hakkında detaylı bilgi almak için aşağıdaki linki inceleyebilirsiniz:
http://kazandiran.blogspot.com/2010/11/ek-is-mi-ariyosunuz-dogru-yerdesiniz.html

Affiliate marketing ile nasıl para kazanacaksınız. Ayrıntılı bilgi için aşağıdaki linki inceleyebilirsiniz:
http://kazandiran.blogspot.com/2011/01/affiliate-marketing-yontemi-ile-nasil.html



  1. Bakınız! internetten para kazanmak için onlarca yerli yabancı siteye üye oldum en fazla 3 gün sürdü,
    bosyere zamanımı harcadım. Sonunda buldum çok samimi olarak söyluyorum, ilk ay en az 500 tl elde ediyorsunuz,
    slogan yada reklam olsun diye demiyorum, sadece deneyin! aşağıdaki linkten bilgi edinip kayıt olabilirsiniz..

    http://tinyurl.com/birfikrimvar

    Saygılar

Yorum Gönder