BLOG DÜNYASI HAKKINDA
21 Ekim 2011 Cuma by Alara in Etiketler: , , , ,

Blog yazarlığı son yılların en gözde mesleklerinden biri olma yolunda hızla ilerliyor. İster profesyonel olsun, ister acemi artık herkesin bir bloğu var. Böylelikle yazarlar hem fikirlerini, düşüncelerini yazıya dökebiliyorlar, hemde bu sayede ciddi kazançlar elde ediyorlar. 

Artık yazarlık dersleri verilmek üzere yazarlık kursları dahi açılıyor. İnternette bile yazarlık dersleri diye aratınca karşınıza yüzlerce sonuç çıkıyor.

Bilgisayar bilgisi olan ancak yazar yönünü tam anlamıyla geliştirmemiş olanlar ders almak için çeşitli yollara başvuruyorlar.

İşte yazar yönünüzü geliştirmeniz için birkaç öneri:

1- Her zaman ilk akla gelen ne yazılacağıdır. Bu kişiden kişiye değişiklik gösterir. Herkesin bilgisinin olduğu, kendini geliştirdiği konular farklıdır. Onun için ilk önce ne hakkında yazacağınıza karar verin.

2- Daima farklı olun. Farklı olun ki onbinlerce blog arasından sıyrılıp, üst seviyelere çıkın. Farklılıktan kastım, bloğunuzun konusu, görsel teması, içeriği, anlatım biçimi diğerlerinden farklı olsun.

3-Akıcı olun. Ağır dil kullanmayın. Tüm okuyucuların sizi kolaylıkla anlamasını sağlayın.

4-Görsel öğelere (resim, video gibi) yer verin ki, okuyucularınız yazılarınızı okurken sıkılmasın.

5-Bloğunuzu anlatan, akılda kalıcı, sizi çağrıştıran bir logo belirleyin.

6-Ve bloğunuzun tanıtımını iyi yapın.

Bloglamak ya da bloglamamak işte bütün mesele bu

Aklıma gelenler şimdilik bu kadar. Daha geniş ve detaylı bilgi için aşağıda verdiğim eğitim setlerini inceleyebilirsiniz.

1.Eğitim Seti
2.Eğitim Seti
3.Eğitim Seti
4.Eğitim Seti 


  1. ben yazmayi useniyorum daha cok tasarim temayla ilgilenirim

Yorum Gönder