AFFİLİATE AKADEMİ ONLINE KOÇLUK PROGRAMI
5 Şubat 2011 Cumartesi by Alara in Etiketler: ,



Affiliate Marketing sistemini anlatan onlarca e-kitaptan bahsettim bugüne kadar size. Artık o tarz kitapların içerikleri hemen hemen aynı olduklarından dolayı şimdi size konuyu çok iyi bir şekilde işleyen fakat farklı bir sistemden bahsetmek istiyorum.

Eğer sizde profesyonel bir internet girişimcisi, affiliate marketer veya profesyonel blogcu olmak istiyor, bu şekilde ciddi gelirler elde edebileceğinize inanıyor ve nereden başlıyacağınızı bilmiyorsanız; uzaktan eğitim sistemi sayesinde, nerede olduğunuzun önemi olmadan bu eğitime katılabilirsiniz.  


Onlıne seminerlere katılıp eksikliklerinizi görebilir, birebir yardım alarak kolayca öğrenebilirsiniz.

Bu eğitim 6 hafta süreyle verilir ve bu süre sonunda işi öğrenmiş para kazanmaya hazır halde mezun olursunuz.

Affiliate Marketing Onlıne Koçluk Programı Katılım Bedeli Sadece 1 hafta süresince     39 TL 'dir.

Ayrıntılı bilgiyi  buradan alabilirsiniz.


Yorum Gönder