FOCUS FORWARD ONLINE ANKET ŞİRKETİ
18 Şubat 2011 Cuma by Alara in Etiketler: , ,


Daha önceki yazılarımda sizlere ödeme aldığım, güvenilir, anket şirketinden bahsetmiştim. 

Bugünkü yazımda da sizlere başka bir güvenli anket sitesinden bahsetmek istiyorum.

Focus Forward Onlıne araştırma şirketi. Yine profil bilgilerinizi doğru bir şekilde giriyorsunuz. Bu bilgilere göre de e-mail adresinize anket gönderiyorlar. Her anketin yine belli bir bedeli var. Anket tamamlandığı takdirde anket bedeli hesabınıza ekleniyor. 20 $ olan üst sınırı tamamladığınızda çek olarak adresinize gelir.


   


  1. bu firma amerika için. ödeme alabileceğinden emin misin?

  1. evet ödeme alabiliyorsunuz. Ancak ufak rakamlar..

  1. ufak rakamlar derken? anket başı ne kadar?sağolun

  1. Anket başına 0.75 centte olabiliyor, 1.25 yada 2.5 dolarda olabiliyor.Anket sorularına ve anket süresine göre değişiyor.

  1. ben bu isi bugun kesfettim insallah basima is almiyorumdur kayit yaptim bekliyorum hayirlara vesile olur insallah

  1. bu sıteye nasıl kayıt olucam yardımcı olun

Yorum Gönder