GOOMASS PARA KAZANMA KİTİ
28 Şubat 2011 Pazartesi by Alara in Etiketler: , , , ,


Bu yazımda sizlere yeni bir eğitim setinden bahsetmek istiyorum.
GOOMASS KİTİ.

Bu piyasada birçok kitap mevcut. Ancak bazıları gerçekten yararlı yol gösterici bilgiler verir, bazıları ise kopya içerikte oluyorlar.

Goomass eğitim kitinin sayfasına da sizler için baktığımda diğer kitaplardaki içeriklerle hemen hemen aynı içerik mevcut. Bu kitapta 6 temel kitap ve eğitim videosu yer alıyor. Bunlar;
Affiliate Marketing, ClickBank Eğitimi, Amazon, X Ticaret Satış Ortaklığı, Seo, Google Adwords Eğitimi.

Amazon hariç diğer bütün eğitimler için daha önce çeşitli kitaplar yazılmıştır. Affiliate eğitimi konusunda Kazanç Sistemi'ni her zaman tavsiye ederim. Blog konusuyla alakalı da Teobook benim tercihimdir. 

Ancak daha önce hiç kitap almadıysanız Goomass Kitini alabilirsiniz.  Böylece tüm eğitimleri bir arada bulabilirsiniz.


Yorum Gönder