ALL WORLD PANEL ARAŞTIRMA ŞİRKETİ
14 Şubat 2011 Pazartesi by Alara in Etiketler: , , ,


Merhaba, birçoğunuz piyasada dolaşan anket kitapları yüzünden anketlerden para kazanılmadığını düşünebilirsiniz. Ancak doğru değildir.

Anketlerden para kazanılır ve bende kazanmaktayım. Ancak meblağlar oldukça küçüktür.

Eğer iyi bir kazanç sağlamak isterseniz size Affiliate Marketing'i öneririm. Küçük çapta kazanmak istersenizde size güvenilir, benim ödeme aldığım anket sitelerini anlatacağım.

İlk olarak 40.000'den fazla üyesi bulunan ALL WORLD PANEL'den bahsetmek istiyorum. Üye kaydınızı yaptıktan sonra bir süre anket almayacaksınız. Çünkü sizin bilgilerinizin doğruluğu araştırılacak. Bu araştırma tamamlandıktan sonra size anketler gelmeye başlayacak.

Anketlerin sıklığı kesinlikle sizin durumunuzla alakalı. Medeni durumunuz, çocuk sayınız, arabanız olup olmaması gibi durumlar size gelecek anket sayısını değiştirir. Mesela, sizin çocuğunuz yoksa siz, bebek ürünleri ile ilgili anketleri almayacaksınız. Ya da arabanız yoksa araba ile ilgili anketleri almayacaksınız.

Her anketin belli bir süresi vardır. Yani anket size geldikten sonra belirtilen sürede (genelde 4-7 gün) doldurulmazsa geçerliliğini yitirir.

Genelde anketler 5-10 dakika sürer. Her anketin belli bir tutarı vardır. Anketi tamamladığınızda tutarı hesabınıza eklenir. 8 EUR olan üst limite ulaşıldığında ise anında paypal hesabınıza aktarım gerçekleştirebilirsiniz.

 


  1. ne kadar bir süre anket almıcaz?

  1. Bu süre 10 gün ile 30 gün arasında bir süredir. Sizin bilgilerinizin doğruluğunun araştırılması içindir. Doğru bilgiler girdiğiniz tespit edildikten sonra anketler gelmeye başlayacaktır.

  1. bana 1 gün sonra geldi :)

  1. Tamamiyle sizin bilgilerinizin doğrulunun tespitiyle alakalı bir durumdur. Bilgilerinizi kısa sürede onayladıkları için hemen anket yollamışlar...Kolay gelsin..

  1. slm bende bugün ALLWORLD e üye oldum anketleri doldurdugumda puanlarım eur olarak geldiginde paramı nakit olarak nasıl çekebilirim ??cvp larsanız sevinirim şimdiden teşekkürler

  1. 4 Euro üst limite ulaştığınız zaman paypal adresinizi veriyorsunuz anında paypal hesabınıza yatıyor. Buradan kredi kartına aktarım yaparak kullanabilirsiniz.

  1. ben de uzun süredir ALLWORLD e üyeyim anket dolduruyorum.Kazandığım puanlarave profilime nereden bakabilirim.paypal hesabımı nereye girmeliyim.Teşekkürler..

  1. Siteye girince üyelik bölümüne tıklayın. Sol tarafta yanda açılan menüde Nasıl İşliyor'a tıkladığınızda, yine soldaki menünün en altında login diye seçenek açılıyor. Buraya tıklayıp, kullanıcı adınız ve şifrenizle giriş yapabilir, kazandığım puanlar bölümünden puanlarınızı görebilirsiniz.Paunlarınızı gördüğünüz bölümün altında ödeme seçeneğini değiştirin diye bir bölüm var. Oradan da paypal Türkiye seçeneğini seçebilirsiniz.

  1. 2 kere anket geldi ikisindede ilk yaşımı sordu birine 25 birine 41 dedim hedef kitlemşize uymuyorsunuz de di :(

  1. Evet demekki belirttiğiniz yaşlar anketin hedef kitlesine uygun değilmiş. Bir sonraki ankette muhtemelen uygun olursunuz..

  1. Birkaç anket cevapladım sonuna kadar, fakat üyelik sayfamda puanlarım hala 0.00 euro olarak görünüyor. Aynı sorunu olan varmı acaba? Yada nedeni hakkında fikri olan.

  1. Sistemlerindeki bir hatadan dolayı anket bedelleri hesabına geçmemiş olabilir, ya da farkında olmadan bir soru boş bırakmış olabilirsiniz.

  1. Merhabalar.Ben uzun bir süre önce üye olmuştum.Bugün para paypal hesabına yattı,ama ben bulamıyorum.Paypal hesabı 00.00 görünüyor.Yardımcı olursanız sevinirim.

  1. Oraya verdiğiniz paypal hesabına giriş yaptığınıza eminmisiniz? Çünkü yattığı anda paypalda para gözüküyor.

  1. arkadaslar hala teredutteyım grcek bır kazanc varmı buraya kayıt ucretlımı ve paypall hesabı nedır yenı kayıt oldum genıs bılgı vrırmısınız

  1. bu tur sıteler hep tc ıstıyordu guvenemedım bu sıtede ıstenmedı buyuzden tercıh ettım ama ınsan tedırgın oluyor lutfen bılgı verın bır rısk varmı

  1. Hayır herhangi bir risk yok. Son derece güvenli bir site. Gerçek bir kazanç var ama düşük miktarda. Paypal hesabıda son derece güvenli. Artık onlıne alışverişlerde birkoç kişi paypalı kullanıyor. Paypala gelen paranızı kredi kartına aktararakda kullanabilirsiniz.

  1. pekı paypal ne demek herhangı bır banka hesap numarasımı
    ben yenı kayıt yaptırdım bana anketler nezaman gelcek ve ne zaman kazanmaya baslıycam paraya cok ıhtıyacım var cunku sadece anket doldurarak mı kazanıyoruz..

  1. sayfada lısteyı satın alacagınız parayı tek bır anketle cıkarabılırsınız ıbaresı yer alıyor herhangı bır ucret mı odemımız gerkıyor yanı

  1. Paypal ne demek sorunuzun cevabı için; http://kazandiran.blogspot.com/2010/12/paypal-nedir.html bakın.
    Ayrıca para ödemesi yapmıyorsunuz. Sadece kayıt olup, gerekli bilgileri dolduruyorsunuz. Daha sonra da anket gelmesi için bekliyorsunuz

  1. pardon ama buraya kaydoldum fakat hıc anket gelmıyor neden

  1. bence bu anket ısı sahte cunku kayıt yaptıktan sonra sıze bır anket gonderılıyor formalıte sonra o ankete uymadıgınız ıcın kabul edılmıyorsunuz bırdaha hıc anket gelmıyor zaten cok sacma bır sıte cvp bıle yazılmıyor nedense

  1. Anket işi sahte değil. Bu site son derece güvenilir bir sitedir. Ancak gönderilen anket sayısı azdır. Formalite olarak anket gönderilmemektedir. Eğer yolladıkları ankete sizin yaşınız cinsiyetiniz vs uygun değilse kabul edilemiyorsunuz ve bir süre sonra yeni anket geliyor. Ancak bu siteden devamlı ve düzenli bir gelir beklemeyin. Sadece arada sırada anketlerle az miktar (8 euro) para kazanabilirsiniz.

  1. Birkaç anket cevapladım. Daha sonra gelen anketlere hiç ulaşamadım. Sayfası açılmıyor. Beni anket üyeliğinden çıkarmış olabilirlermi ?

  1. Sanmam. Anketlerin sitelerindeki problemden kaynaklandığını düşünüyorum.

  1. bencede sahte bu sıte kayıt olalı nerdeyse 2 ay alocak hıc anket gelmıyor cok sacma senede bı kez mı gelıyor

  1. SLM BEN DÜN ÜYE OLDUM AKŞAM ANKET GELDİ 15 DAKKİKA UZUNLUĞUNDA AMA ŞU PAYPAL OLAYINI ANLAMIŞ DEĞİLİM NEDEN BANKA HESABI DEĞİLDE PAYPAL DÜZENLİ BİR ŞEKİLDE GELSE ANKETLER ÇOK İYİ OLUR

  1. uye oldum 1 tane anket geldı baska gelmedı beklıyorum ne zaman gelecek dıye

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.
  1. Bende bu siteye üyeyim ve anket dolduruyorum. Benim de biraz param birikti. Paraya ihtiyacı olan arkadaşın yorumunu okudum. Sizlere internet tabanlı bir işten bahsetmek istiyorum. İnternette geçirdiğiniz zamanı paraya çevirebilirsiniz aşağıda gönderdiğim linke bağlanırsanız gerekli açıklamalar anlatılacaktır. Linke giremezseniz yine buraya mesaj yazarsanız haberleşiriz.

    http://tinyurl.com/cy2p3xf

  1. arkadaşlar merhaba benimde param birikti ama paypal hesabıma almam için nekadar birikmesi lazım ? Bir de para gereken miktara geldiği zaman otomatik olarak paypal hesabıma geçecekmi?.Cevaplarsanız sevinirim.Teşekkürler...

  1. canan ve diğer arkadaşlar kazanç için herkesi irtibata bekliorum beraber daha ii işler yapabiliriz belki o yüzden bytetikci86@hotmail.com dan yazısabılırz ekleyın beklıorum

  1. araştırma grubu sitelerinizin beşinede üyeyim yani bir cint hesabım var ve çok sayıda anket geliyor.bazen kitleye uymadığım için dolduramıyorum ancak birçok kez doldurmama rağmen cint hesabıma yansımıyor nedenini öğrenebilirmiyim?

  1. anketler cok seyrek geliyor bana 2-3 haftada 1 .napmalıyım

  1. biriktirdiğim parayı paypala aktardım ama paypal hesabımda görünmüyor.para nereye gitti ? ? ? ? hani güvenilirdi ????

Yorum Gönder