ARDA KUTSAL BLOG YAZARLIĞINA NASIL BAŞLADI
11 Aralık 2010 Cumartesi by Alara in Etiketler: ,

Sevgili ziyaretçilerim;

Sizlere bugün Türkiye'nin en popüler Web 2.0 bloğu Webrazzi'nin kurucusu Arda Kutsal'ın blog yazarlığına nasıl başladığından bahsetmek istiyorum.

Yönetim, strateji ve pazarlama danışmanlığı şirketi Crenwo Danışmanlığın Genel Müdürü olan Arda Kutsal, kurduğu Webrazzi ile aylık 50 bin lira kazanmasıyla gündemde bu günlerde..

Peki Arda Kutsal'ın bu işe nasıl başladığını sizde benim gibi merak ediyorsanız, size Forbes Dergisinde yayınlanan haberi sunuyorum.

         
İnternet’in popüler blogu Webrazzi’yi 2006’da kuran Arda Kutsal, bugüne kadar 50 internet şirketine danışmanlık verdi.
2006 yılı Ağustos ayında Uzel Holding’in yatırım şirketi Argentum Ventures’da “teknoloji yatırımları yöneticisi” ünvanıyla çalışan Arda Kutsal, geleceği konusunda biraz karamsardı. Uzeller’in bitmeyen aile kavgası başlamıştı ve şirket yönetimi, teknoloji şirketlerine yatırım konusunda pek istekli değildi.
Bir gece evde eşiyle oturmuş, ne yapacaklarını düşünüyorlardı. “internet’e özel bir blog açma fikri doğdu” diye hatırlıyor, “ama hosting artı WordPress blog paketi yıllık 140 dolardı. Onlara göre bu iyi paraydı. Kararı eşi verdi: “İnandıysan al”.
Kutsal dört gün sonra Webrazzi’yi açmıştı. Bugün Webrazzi, Arda Kutsal’a ayda 50 bin lira kazandırıyor. Henüz 31 yaşındaki uzun boylu, hızlı konuşan, hızlı düşünen blog yazarının şirketi bu yılı tahminen 750 bin lira (aylık 62 bin 500 lira) ciroyla kapatacak.
Alıntıdır. (Forbes Dergisi Ekim 2010)

  


Yorum Gönder